Арганізатар рэкламнай гульнi вызначае i яе ўмовы
Арганізатар рэкламнай гульнi вызначае i яе ўмовы
"Я нядаўна ўладкавалася на працу ў адну вялiкую кампанiю. Фiрма раз-пораз праводзiць рэкламныя гульнi па розыгрышы прызоў. Згодна з iх умовамi, работнiкам i членам iх сем’яў удзельнiчаць у такiх розыгрышах забараняецца. Мне няёмка спытаць на працы: а што будзе ў супрацьлеглым выпадку? Як я магу несцi нейкую адказнасць за сваiх родных, напрыклад, з вёскi, калi яны вырашаць паўдзельнiчаць у падобнай гульнi? Цi за свайго бацьку, з якiм мацi даўно скасавала шлюб, але якi i зараз прапiсаны i пражывае па адным са мной адрасе ў агульнай кватэры?" Такое пытанне задала па рэдакцыйным нумары "гарачай лiнii" мiнчанка, што не пажадала па зразумелых прычынах называць сваё iмя. Па просьбе газеты адказ на яго падрыхтавала кансультант упраўлення абароны правоў спажыўцоў i кантролю за рэкламай Мiнiстэрства гандлю Алена Бурда. — Згодна з Указам Прэзiдэнта Рэспублiкi Беларусь № 51 "Аб правядзеннi рэкламных гульняў на тэрыторыi Рэспублiкi Беларусь" ад 30.01.2003 г., правiлы правядзення рэкламнай гульнi зацвярджае арганiзатар рэкламнай гульнi. Ён жа вызначае ўмовы, пры захаваннi якiх спажывец тавараў (работ, паслуг) робiцца ўдзельнiкам рэкламнай гульнi. — У гэтым выпадку арганiзатар рэкламнай гульнi ўстанавiў дадатковую ўмову, якой павiнен адпавядаць удзельнiк гульнi: удзельнiкамi рэкламнай гульнi не могуць быць супрацоўнiкi арганiзатара, а таксама iх блiзкiя сваякi. Многiя арганiзацыi пры правядзеннi рэкламных гульняў вызначаюць аналагiчныя ўмовы ў мэтах забеспячэння незалежнасцi розыгрышу. Сяргей РАСОЛЬКА.
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
"Я нядаўна ўладкавалася на працу ў адну вялiкую кампанiю. Фiрма раз-пораз праводзiць рэкламныя гульнi па розыгрышы прызоў. Згодна з iх умовамi, р
|
|