Кітайцам даспадобы смаргонская аўсянка. 21.by

Кітайцам даспадобы смаргонская аўсянка

29.12.2018 — Новости Экономики |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Дырэктар камбіната хлебапрадуктаў Максім Кузьмянок лічыць, што пакупнікоў можна прыцягнуць якасцю прадукцыі. Яе не толькі трэба падтрымліваць на даволі высокім узроўні, але і пастаянна паляпшаць, мадэрнізуючы тэхналагічнае абсталяванне.

IMG_0426.jpg

Уладзімір СТУК сочыць за работай тэхналагічнага абсталявання па адцісканні алею з насення рапсу.


Так і робяць на заводзе. І хаця аналагічнай прадукцыі многа на спажывецкім рынку, аднак увагу да сябе прыцягвае больш якасная. У пацвярджэнне гэтаму Максім Пятровіч прывёў прыклад: камбінатаўскую аўсяную муку купляе нават адзін з расійскіх хлебазаводаў. Дырэктар гэтага прадпрыемства сказаў так: “Хаця мука і даражэй за такую ж прадукцыю іншых вытворцаў, але яна мяне задавальняе па суадносіне “цана - якасць”, таму я буду выкарыстоўваць у вытворчасці толькі гэтую муку, іншай мне не трэба”. Кіраўнік КХП адзначыў, што 80% смаргонскай аўсянай мукі выкарыстоўваюць айчынныя прадпрыемствы, якія займаюцца выпечкай аўсянага пячэння. І толькі з-за ўзгаданай вышэй яе якасці.

У планах адміністрацыі камбіната хлебапрадуктаў на 2019 год – мадэрнізацыя хлебапрыёмнага пункта. З яго пачыналася прадпрыемства. Гэта самае старэйшае структурнае падраздзяленне, якое знаходзіцца ў вельмі зручным месцы, паблізу чыгункі. З пункта погляду лагістыкі – лепш не прыдумаеш, мінімальныя транспартныя затраты.

Нядрэнна ідуць справы ў крупацэху камбіната хлебапрадуктаў. Адзінае, адзначыў Максім Кузьмянок, сёлета не ўдалося нарыхтаваць дастаткова сыравіны, была меншая ўраджайнасць сельгаскультур, што звязана з пагоднымі ўмовамі. Прыйшлося купляць яе па ўсёй Беларусі.

З лютага - сакавіка гэтага года камбінат пачаў пастаўляць прадукцыю ў Кітай. Спачатку туды адправілі каля 500 кг, потым адгружалі ўжо больш - ад паўтара да дзвюх тон. Кітайскім спажыўцам спадабалася смаргонская прадукцыя, таму пастаўкі пастаянна павялічваюцца, папярэдне вывучана лагістыка па прасоўванні тавару. Адлегласць вялікая паміж нашымі краінамі, а значыць, і даволі значныя транспартныя затраты. Але ў Кітаі ёсць розныя льготныя праграмы. Паколькі там не  хапае сваёй харчовай прадукцыі, то кітайцы зацікаўлены ў імпарце.

Вялікая колькасць харчовай прадукцыі пастаўляецца ў Сербію, каля 80% аўсяных крупаў, якія выпускаюцца на камбінаце хлебапрадуктаў. Партнёрскія сувязі трывалыя і доўжацца некалькі гадоў. А ўвогуле, суадносіна прадукцыі, якая пастаўляецца на ўнутраны і знешні рынкі, прыкладна роўная, хаця іншым разам пераважае экспарт.

Знаходзяцца ў так званай крокавай даступнасці і палюбіліся смаргонцам магазіны КХП, дзе можна купіць свежае мяса, прычым незамарожанае, птушку, іншыя харчовыя прадукты. “КаранаДа”, “Анастасія”, “Васіліна” будуць мадэрнізаваны. Прычым “Анастасія” набудзе новы выгляд да абласных “Дажынак”, якія пройдуць у Смаргоні ў наступным годзе. Ужо рыхтуецца праект па пераабсталяванні гэтага магазіна.

Камбінат хлебапрадуктаў – прадпрыемства рознагаліновае. Дырэктар КХП Максім Кузьмянок лічыць, што работнікі становяцца тут універсаламі, бо ім трэба разбірацца не толькі ў камбікармах, але і ў аўсяных крупах, рапсавым алеі. Вельмі многа моладзі. Яна складае каля 70% працоўнага калектыву. Да маладых людзей кіраўнік адносіць работнікаў ва ўзросце ад 25 да 40 гадоў. Ветэраны вытворчасці засталіся толькі ў камбікормавым цэху.

Значную ўвагу тут надаюць навучанню работнікаў, павышэнню імі кваліфікацыі. Завадчане вучацца без адрыву ад вытворчасці ў Магілёўскім тэхналагічным універсітэце. Тым з іх, хто стараецца, атрымлівае добрыя адзнакі, адміністрацыя аплачвае водпуск, узяты для ўдзелу ў сесіі. 

На камбінат хлебапрадуктаў прыходзяць працаваць маладыя кадры, якія закончылі Маладзечанскі політэхнічны каледж. Але спачатку іх бяруць на практыку, сочаць за тым, хто на што варты, і потым ужо выбіраюць лепшых.

Спецыялісты КХП часта ўдзельнічаюць у розных выстаўках, семінарах, дзе пачэрпваюць карысную інфармацыю, якая потым выкарыстоўваецца на прадпрыемстве пры правядзенні мадэрнізацыі, у рабоце над паляпшэннем якасці прадукцыі, для атрымання прыбытку. А заробленыя грошы будзе патраціць на што, бо ў наступным годзе камбінат хлебапрадуктаў адзначыць свой чарговы юбілей.

Юрый ЯНУШКЕВІЧ.

Фота аўтара. 

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Дырэктар камбіната хлебапрадуктаў Максім Кузьмянок лічыць, што пакупнікоў можна прыцягнуць якасцю прадукцыі. Яе не толькі трэба падтрымліваць на даволі высокім...
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Экономики)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика