Рэкламныя шчыты навучыліся вызначаць пол і ўзрост мінакоў
16.07.2010 13:47
—
Новости Hi-Tech
|
У сталіцы Японіі Токіо ўсталяваныя 27 рэкламных шчытоў, якія ўмеюць вызначаць пол і ўзрост мінакоў. Шчыты размясціліся на станцыях метро. Усе яны абсталяваны камерамі з функцыяй распазнавання асоб мінакоў. Каб камера змагла распазнаць твар чалавека, ён павінен павярнуцца ў яе кірунку і глядзець на шчыт хаця б секунду.Атрыманыя выявы аналізуюцца праграмай для распазнавання асобаў, якая ўмее вызначаць пол і ўзрост чалавека. Такім чынам, японскія рекламшчыкі будуць ведаць, якая аўдыторыя пераважае на тых ці іншых станцыях у пэўны. Кампанія — усталёўнік шчытоў паабяцала, што фатаграфіі людзей, якія зрабіла камера, захоўвацца не будуць. Падзяліцца навіной:
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
На станцыях такійскага метро размясцілі рэкламныя шчыты, якія ўмеюць паказваць пасажырам рэкламу, адпаведную інтарэсам іх полу і ўзросту
|
|