Рэкламныя шчыты навучыліся вызначаць пол і ўзрост мінакоў. 21.by

Рэкламныя шчыты навучыліся вызначаць пол і ўзрост мінакоў

16.07.2010 13:47 — Новости Hi-Tech |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

У сталіцы Японіі Токіо ўсталяваныя 27 рэкламных шчытоў, якія ўмеюць вызначаць пол і ўзрост мінакоў. Шчыты размясціліся на станцыях метро. Усе яны абсталяваны камерамі з функцыяй распазнавання асоб мінакоў.

Каб камера змагла распазнаць твар чалавека, ён павінен павярнуцца ў яе кірунку і глядзець на шчыт хаця б секунду.

Атрыманыя выявы аналізуюцца праграмай для распазнавання асобаў, якая ўмее вызначаць пол і ўзрост чалавека. Такім чынам, японскія рекламшчыкі будуць ведаць, якая аўдыторыя пераважае на тых ці іншых станцыях у пэўны.

Кампанія — усталёўнік шчытоў паабяцала, што фатаграфіі людзей, якія зрабіла камера, захоўвацца не будуць.

Падзяліцца навіной: 
паводле Ruformator.ru

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
На станцыях такійскага метро размясцілі рэкламныя шчыты, якія ўмеюць паказваць пасажырам рэкламу, адпаведную інтарэсам іх полу і ўзросту
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Hi-Tech)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика