Стэфан Эрыксан стаў ганаровым старшынём журы фестывалю AD.NAK!. 21.by

Стэфан Эрыксан стаў ганаровым старшынём журы фестывалю AD.NAK!

14.06.2012 15:20 — Новости Общества |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:


Стэфан Эрыксан Амбасадар Швецыі ў Беларусі Стэфан Эрыксан узначаліў журы намінацыі “Грамадсказначныя праекты ў галіне мастацтва і культуры” Трэцяга фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK!

Стэфан Эрыксан — знакавая фігура не толькі ў дыпламатычных адносінах паміж Беларуссю і Швецыяй, але і ва ўнёску ў беларускую культуру. Стэфан Эрыксан горача падтрымлівае ідэю правядзення Фестывалю AD.NAK! і лічыць, што сітуацыя на рэкламным рынку змяняецца ў бок павелічэння колькасці беларускамоўных прадуктаў.

“Фестываль AD.NAK! — вельмі добрая ініцыятыва, якая спрыяе ўмацаванню пазіцый беларускай мовы ў рэкламе і не толькі. Такія імпрэзы вельмі патрэбныя, каб сабраць найлепшую беларускую рэкламу і прадэманстраваць усю яе моц і прыгажосць. Дагэтуль рускамоўная рэклама дамінавала, але сітуацыя змяняецца, і гэта цешыць: беларускай рэкламы робіцца больш, хоць пакуль яшчэ і не хапае. Прыемна бачыць, што беларуская камунікацыя выкарыстоўваецца не толькі беларускім, але і замежным бізнэсам, што сведчыць пра яе паўнавартасны статус. Таму чакаем ад Фестывалю якасна новых працаў — і ад беларускіх, і ад замежных вытворцаў і рэкламістаў”, — сказаў Стэфан Эрыксан.

Амбасадар таксама адзначыў, што не кожнаму замежніку зразумелая праблема дзвюхмоўя, што праяўляецца ў рэкламнай сферы. Але, знаходзячыся ў Беларусі, адразу разумееш, што такая праблема ёсць. Аднак, адзначае сп. Эрыксан, хочацца, каб мова ўзмацняла свае на сённяшні дзень досыць сціплыя пазіцыі ў сферы рэкламы. Бо менавіта беларускамоўная рэклама прыцягвае, “чапляе” людзей. Яна выглядае цікавейшай і свяжэйшай, бо вылучаецца з агульнай інфармацыйнай плыні.

У склад журы намінацыі таксама ўвайшлі:

Андрэй Эзерын, кіраўнік камунікацыйнага агенцтва EZERIN’COM
Жанна Грынюк, дырэктар Цэнтра сістэмных бізнэс-тэхналогій SАТІО, старшыня аргкамітэта конкурсу «Брэнд года»
Раман Касціцын, кіроўны партнёр камунікацыйнага агенцтва ARS Communications Minsk
Ганна Чыстасердава, арт-дырэктар Галерэі сучаснага мастацтва “Ў”
Ніна Шыдлоўская, каардынатар грамадскай культурніцкай кампаніі «Будзьма беларусамі!»
Руся, спявачка, удзельніца руху «Адраджэнне мовы і культуры»
Таццяна Ігнатоўская, партнёр, кіраўнік камерцыйнай практыкі юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры»
Андрэй Барашка, кіраўнік турыстычнага парталу Holiday.by
Вольга Кузьміч, кіраўнік праекту Generation.by
Вольга Ліпай, намеснік дырэктара інфармацыйнага агенцтва «БелаПАН»
Галіна Малішэўская, генеральны дырэктар «КП в Белоруссии»
Інга Ліндарэнка, каардынатар праeкту 34mag.net
Марына Золатава, рэдактар парталу TUT.by

Нагадаем, прыём работаў для ўдзелу ў конкурснай праграме Трэцяга фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! працягнецца да 17 чэрвеня.

Усе дасланыя на Фестываль работы будуць ацэненыя кампетэнтным журы, склад якога ўжо абвешчаны. Яно вылучыць найлепшыя творы ў кожнай намінацыі.

Урачыстая цырымонія ўзнагароджання пераможцаў сёлетняга Фестывалю адбудзецца 5 ліпеня. На працягу Вялікага фестывальнага дня будзе праходзіць адукацыйная праграма, якая будзе складацца з майстар-класаў вядучых беларускіх і замежных рэкламістаў, круглых сталоў і сустрэчаў з удзелам прафесійных гульцоў рэкламнага і камунікацыйнага рынкаў Беларусі.

Дакладная праграма Вялікага фестывальнага дня будзе абвешчаная найбліжэйшым часам.



 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Амбасадар Швецыі ў Беларусі Стэфан Эрыксан узначаліў журы намінацыі “Грамадсказначныя праекты ў галіне мастацтва і культуры” Трэцяга фестывалю...
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Общества)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика