Стэфан Эрыксан — знакавая фігура не толькі ў дыпламатычных адносінах паміж Беларуссю і Швецыяй, але і ва ўнёску ў беларускую культуру. Стэфан Эрыксан горача падтрымлівае ідэю правядзення Фестывалю AD.NAK! і лічыць, што сітуацыя на рэкламным рынку змяняецца ў бок павелічэння колькасці беларускамоўных прадуктаў.
“Фестываль AD.NAK! — вельмі добрая ініцыятыва, якая спрыяе ўмацаванню пазіцый беларускай мовы ў рэкламе і не толькі. Такія імпрэзы вельмі патрэбныя, каб сабраць найлепшую беларускую рэкламу і прадэманстраваць усю яе моц і прыгажосць. Дагэтуль рускамоўная рэклама дамінавала, але сітуацыя змяняецца, і гэта цешыць: беларускай рэкламы робіцца больш, хоць пакуль яшчэ і не хапае. Прыемна бачыць, што беларуская камунікацыя выкарыстоўваецца не толькі беларускім, але і замежным бізнэсам, што сведчыць пра яе паўнавартасны статус. Таму чакаем ад Фестывалю якасна новых працаў — і ад беларускіх, і ад замежных вытворцаў і рэкламістаў”, — сказаў Стэфан Эрыксан.
Амбасадар таксама адзначыў, што не кожнаму замежніку зразумелая праблема дзвюхмоўя, што праяўляецца ў рэкламнай сферы. Але, знаходзячыся ў Беларусі, адразу разумееш, што такая праблема ёсць. Аднак, адзначае сп. Эрыксан, хочацца, каб мова ўзмацняла свае на сённяшні дзень досыць сціплыя пазіцыі ў сферы рэкламы. Бо менавіта беларускамоўная рэклама прыцягвае, “чапляе” людзей. Яна выглядае цікавейшай і свяжэйшай, бо вылучаецца з агульнай інфармацыйнай плыні.
У склад журы намінацыі таксама ўвайшлі:
Андрэй Эзерын, кіраўнік камунікацыйнага агенцтва EZERIN’COM Жанна Грынюк, дырэктар Цэнтра сістэмных бізнэс-тэхналогій SАТІО, старшыня аргкамітэта конкурсу «Брэнд года» Раман Касціцын, кіроўны партнёр камунікацыйнага агенцтва ARS Communications Minsk Ганна Чыстасердава, арт-дырэктар Галерэі сучаснага мастацтва “Ў” Ніна Шыдлоўская, каардынатар грамадскай культурніцкай кампаніі «Будзьма беларусамі!» Руся, спявачка, удзельніца руху «Адраджэнне мовы і культуры» Таццяна Ігнатоўская, партнёр, кіраўнік камерцыйнай практыкі юрыдычнай кампаніі «Сцепаноўскі, Папакуль і партнёры» Андрэй Барашка, кіраўнік турыстычнага парталу Holiday.by Вольга Кузьміч, кіраўнік праекту Generation.by Вольга Ліпай, намеснік дырэктара інфармацыйнага агенцтва «БелаПАН» Галіна Малішэўская, генеральны дырэктар «КП в Белоруссии» Інга Ліндарэнка, каардынатар праeкту 34mag.net Марына Золатава, рэдактар парталу TUT.by
Нагадаем, прыём работаў для ўдзелу ў конкурснай праграме Трэцяга фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! працягнецца да 17 чэрвеня.
Усе дасланыя на Фестываль работы будуць ацэненыя кампетэнтным журы, склад якога ўжо абвешчаны. Яно вылучыць найлепшыя творы ў кожнай намінацыі.
Урачыстая цырымонія ўзнагароджання пераможцаў сёлетняга Фестывалю адбудзецца 5 ліпеня. На працягу Вялікага фестывальнага дня будзе праходзіць адукацыйная праграма, якая будзе складацца з майстар-класаў вядучых беларускіх і замежных рэкламістаў, круглых сталоў і сустрэчаў з удзелам прафесійных гульцоў рэкламнага і камунікацыйнага рынкаў Беларусі.
Дакладная праграма Вялікага фестывальнага дня будзе абвешчаная найбліжэйшым часам.