Скандал у эфіры Радыё TUT.BY: выбар Жаночага імя Беларусі аддазены інтэрнэт-карыстальнікам
2 марта 2009 Культура
Радио TUT.BY 2 сакавіка вызначанае “Жаночае імя Беларусі”. У студыі Радыё TUT.BY сустрэліся аўтарка ідэі шоў Юлія Ляшкевіч, PR-спецыяліст кампаніі КІА Аляксандра Семяніхіна і кіраўнічка аддзела маркетынга кампаніі “Ивкон” Вольга Саўчанка. Як гэта было, слухайце тут
Кожнай з іх былі прапанаваныя пяць канвертаў з пяццю імёнамі-лідэрамі галасавання за “Жаночае імя Беларусі”: Дамініка, Даздраперма, Трактарына, Рагнеда і Кася. Але партнёры адмовіліся вызначаць Жаночае імя Беларусі, у гонар якога ў прамым эфіры Радыё TUT.BY будзе напісаная песня-прысвячэнне, шляхам выцягвання канвертаў да першага двайнога супадзення імя.
Даведка аб нашых партнерах Кампанія “Ивкон” абгрунтавана лiчыцца вiртуозам у свеце салодкiх мрояў. Традыцыі, правераныя часам, і сучасныя тэхналогіі падарылі людзям дзясяткі арыгінальных шакаладна-карамельных адчуванняў, папулярныя ў Беларусі і па-за яе межамі. У беларускую гісторыю “Ивкон” увайшоў знакамітым цукерачным брэндам “Коровка”.
Марка KIA па выніках 2008 года займае 4-е месца па колькасці продажаў на рынку новых аўтамабіляў у Беларусі і працягвае актыўна пашыраць сваю прысутнасць на ім. Продажы аўтамабіляў паўднёвакарэйскай кампаніі KIA Motors пачаліся ў Беларусі у сакавіку 2006 года. ЗП “Аўтапалас-М”, якое ўваходзіць у склад Міжнароднага аўтамабільнага холдынгу "Атлант-М", ад жніўня 2007 года з’яўляецца эксклюзіўным прадстаўніком KIA Motors Corporation у Беларусі. Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
2 марта 2009 Культура Радио TUT.BY 2 сакавіка вызначанае “Жаночае імя Беларусі”. У студыі Радыё TUT.BY сустрэліся аўтарка ідэі шоў Юлія Ляшкевіч, PR-спецыяліст кампаніі КІА Аляксандра Семяніхіна і кіраўнічка аддзела маркетынга кампаніі “Ивкон” Вольга Саўчанка.Як гэта было, слухайце тут Кожнай з іх былі прапанаваныя пяць...
|
|