Мілавіца — самы дарагі брэнд Беларусі
22.06.2010 15:00
—
Новости Экономики
|
Украінскае агенцтва MPP Consulting склала першы Методыка распрацавана на аснове аналізу фактараў, якія ўплываюць на рынкавы кошт брэнда: становішча кампаніі на рынку, каштоўнасць брэнда для спажыўца, а таксама каэфіцыенты, якія адлюстроўваюць трэнды развіцця кампаніі і яе брэнда. У першую сотню ўвайшлі брэнды, якія каштуюць больш за мільён даляраў. Вось сямёрка найлепшых з іх: 1) «Мілавіца» — $60 мільёнаў2) 3) Conte — $53 мільёна 4) «Аліварыя» — $48 мільёнаў 5) Velcome — $46,8 мільёна 6) «Бульбашъ» — $45,2 мільёна 7) «Савушкін прадукт» — $43,5 мільёна Стваральнікі ўдакладняюць, што кошт брэнду ўключае ў сябе толькі імя, без уліку прамысловых магчымасцяў і інфраструктуры кампаніі. Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Агенцтва MPP Consulting ацаніла брэнд Milavitsa ў $60 мільёнаў. |
|