Даведачнае бюро спажыўцоў
19.08.2010
—
Новости Общества
|
Што рабіць, калі ў вас зламаўся мабільны тэлефон, а яго абяцаюць адрамантаваць толькі праз месяц? Куды бегчы, калі вам трэба вярнуць у магазін тавар, а чэк згубілі? Ці можна здаць у магазін вучэбныя дапаможнікі, якія вам не падыйшлі? Якая інфармацыя для спажыўцоў павінна быць на гандлёвай кропцы? Што такое сертыфікат на тавар? Адказы на ўсе гэтыя і іншыя пытанні спажыўцоў дае намеснік старшыні грамадскага аб'яднання «Беларускае таварыства абароны спажыўцоў» Тамара Бельская. Пазнаёміцца з адказамі вы зможаце у свежым нумары “Народнай Волі”. Крынiца:
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Што рабіць, калі ў вас зламаўся мабільны тэлефон, а яго абяцаюць адрамантаваць толькі праз месяц? Куды бегчы, калі вам трэба вярнуць у магазін тавар, а чэк згубілі?...
|
|