Даведачнае бюро спажыўцоў. 21.by

Даведачнае бюро спажыўцоў

19.08.2010 — Новости Общества |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Што рабіць, калі ў вас зламаўся мабільны тэлефон, а яго абяцаюць адрамантаваць толькі праз месяц? Куды бегчы, калі вам трэба вярнуць у магазін тавар, а чэк згубілі? Ці можна здаць у магазін вучэбныя дапаможнікі, якія вам не падыйшлі? Якая інфармацыя для спажыўцоў павінна быць на гандлёвай кропцы? Што такое сертыфікат на тавар?

Адказы на ўсе гэтыя і іншыя пытанні спажыўцоў дае намеснік старшыні грамадскага аб'яднання «Беларускае таварыства абароны спажыўцоў» Тамара Бельская.

Пазнаёміцца з адказамі вы зможаце у свежым нумары “Народнай Волі”.

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Што рабіць, калі ў вас зламаўся мабільны тэлефон, а яго абяцаюць адрамантаваць толькі праз месяц? Куды бегчы, калі вам трэба вярнуць у магазін тавар, а чэк згубілі?...
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Общества)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика