Fоrd пачаў гаварыць па-беларуску. 21.by

Fоrd пачаў гаварыць па-беларуску

11.06.2011 — Новости Общества |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Кампанія Fоrd пачала рэалізацыю спецыяльнай канцэпцыі папулярызацыі сваіх прадуктаў і сэрвісных паслуг у Беларусі.

Тэмай першай рэкламнай кампаніі Fоrd на беларускай мове стане якасць абслугоўвання ў фірменным сэрвісным цэнтры. Пры гэтым выкарыстанне беларускай мовы не абмяжуецца толькі рэкламнымі слоганамі, плакатамі і шчытамі. Кампанія ўспрымае моўную канцэпцыю шырэй і дапускае выкарыстанне дзяржаўнай мовы Рэспублікі Беларусь у вуснай размове з кліентамі салона або сэрвіснага цэнтра. Выкарыстоўваць беларускую мову на прыярытэтнай аснове кампанія пакуль не гатова, паколькі большая частка кліентаў выступае за падтрыманне двухмоўнай формулы, якая замацавана ў Беларусі на дзяржаўным узроўні. Аднак новая камунікацыйная канцэпцыя нівеліруе прыярытэт рускай мовы над беларускай, гарманізуючы тым самым працэс стасункаў Fоrd са сваімі спажыўцамі ў Беларусі.

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Кампанія Fоrd пачала рэалізацыю спецыяльнай канцэпцыі папулярызацыі сваіх прадуктаў і сэрвісных паслуг у Беларусі.
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Общества)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика