«Калі сайт асвятляе дзейнасць БНФ, то я не буду размяшчаць там рэкламы». 21.by

«Калі сайт асвятляе дзейнасць БНФ, то я не буду размяшчаць там рэкламы»

03.06.2010 11:35 — Новости Общества |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Сярод умоваў атрымання рэкламы ад мабільнага аператара Life:) ёсць «не чапаць палітыку».

Менавіта такую параду даў удзельнікам канферэнцыі «Байнет 2.4. У новым фармаце вебу» маркетолаг Life:) Арцём Герасімовіч падчас сваёй прэзентацыі на тэму «Як прадаць рэкламу на сваім сайце сотаваму аператару». Канферэнцыя праходзіць 1—2 чэрвеня ў Мінску.

«Я разумею, што тэрмін «чапаць палітыку« даволі агульны, — патлумачыў спадар Герасімовіч.

— Але тое, як TUT.by альбо Інтэрфакс «чапаюць палітыку«, адрозніваецца ад таго, як гэта робіць «Хартыя«.

Таму размяшчаць рэкламу на «Хартыі« — гэта пэўная рызыка. Ці калі сайт асвятляе дзейнасць Беларускага народнага фронту, то я як маркетолаг не буду размяшчаць там рэкламы, таму што не хачу рызыкаваць».

Паводле Арцёма Герасімовіча,

падобныя падыходы маюць і іншыя буйныя рэкламадаўцы. Да якіх належаць мабільныя аператары, банкі і вытворцы аўтамабіляў.

«Калі вы думаеце пра тое, які рабіць сайт, каб прадаць рэкламу буйному рэкламадаўцу — гэта агульная рэкамендацыя», — падсумаваў ён.


baj.by

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Маркетолаг мабільнага аператара параіў уладальнікам сайтаў «не чапаць палітыку».
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Общества)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика