Платныя даведачныя паслугі... з шокавым эфектам. 21.by

Платныя даведачныя паслугі... з шокавым эфектам

07.05.2013 — Новости Общества |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Апошнім часам пачасціліся звароты ў "Белтэлекам" ад спажыўцоў, звязаныя з аказаннем інфармацыйна-даведачных паслуг па тэлефоне.

Размова ідзе пра юрыдычныя кансультацыі, паслугі па працаўладкаванні і г.д., што актыўна рэкламуюцца ў сродках масавай інфармацыі. Гэтыя паслугі прадастаўляюцца з выкарыстаннем трохзначнага нумара або доўгіх нумароў фарматаў 8-902-АВСхххх, дзе АВС — код вобласці прадастаўлення паслугі, або 8-602-60хххх.

Звароты спажыўцоў у РУП "Белтэлекам", як правіла, звязаны з тым, што кошт званка ў такія службы (а ён, між іншым, можа дасягаць і 600 тысяч рублёў за хвіліну) становяцца вельмі непрыемным сюрпрызам ці нават шокам для абанента пры выстаўленні яму штомесячнага рахунку за стацыянарны тэлефон.

Разбор па кожным такім звароце, як правіла, прыводзіць да несуцяшальных для абанента высноў: высвятляецца, што ў большасці выпадкаў мела месца бяспечнасць спажыўца — хтосьці не дачытаў рэкламную аб'яву да канца, а хтосьці прапусціў паведамленне на аўтаадказчыка, якое папярэднічала спалучэнню з аператарам.

У сувязі з гэтым "Белтэлекам" звяртае ўвагу спажыўцоў на тое, што платныя кансультацыі па фіксаваным тэлефоне прапаноўваюць спецыялісты платных даведачна-інфармацыйных службаў юрыдычнай асобы, якая заказала паслугу па арганізацыі гэтых службаў у прадпрыемстве "Белтэлекам". "Белтэлекам" толькі забяспечвае тэхнічны доступ абанентаў да платных даведачна-інфармацыйных паслуг, а адказнасць за прадстаўленне паслугі ў цэлым, уключаючы якасць аказанай паслугі і вызначэнне яе кошту, нясе платная даведачна-інфармацыйная служба.

Для таго, каб пазбегнуць негатыўнага досведу, трэба ўважліва вывучаць рэкламную інфармацыю пра ўмовы прадастаўлення платных даведачна-інфармацыйных паслуг, у прыватнасці, пра іх кошт.

Для папярэджвання кліента пра ўмовы аказання паслугі юрыдычная асоба — уладальнік платнай даведачна-інфармацыйнай службы — абавязана размясціць галасавое паведамленне на працягу нетарыфікаванага інтэрвалу.

Юрыдычная даведка:

У адпаведнасці з п 1. арт. 16 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб абароне правоў спажыўцоў", калі спажыўцу не прадастаўлена магчымасць неадкладна атрымаць у месцы аказання паслугі неабходную і дакладную інфармацыю пра паслугу, ён мае права ў разумны тэрмін патрабаваць ад выканаўцы скасавання дагавора і вяртання заплачанай за паслугу грашовай сумы.

У адпаведнасці з п. 9 арт. 7 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб абароне правоў спажыўцоў", пры аказанні спажыўцу паслуг па ўзорах (апісаннях), якія змяшчаюцца ў каталогу, праспектах, рэкламе, буклетах....., у тым ліку прадстаўленых у глабальнай камп'ютарнай сетцы інтэрнэт, інфармацыя пра найменне паслугі, а таксама пра цану і ўмовы аплаты паслугі павінна быць даведзена да ведама спажыўца ў тых жа інфармацыйных крыніцах, у тым ліку і ў глабальнай сетцы інтэрнэт.

 Нетарыфікаваны інтэрвал — гэта галасавое паведамленне даведачнай службы, а таксама тэхналагічны інтэрвал, роўны тром секундам, дастатковы для таго, каб абанент мог пакласці трубку, калі агучаны кошт паслуг яго не задавальняе або калі абанент вырашыў не карыстацца гэтай паслугай. Галасавое паведамленне павінна змяшчаць найменне службы, кароткае апісанне паслугі, указанне кошту званка (тарыф) або паведамленне пра тое, што паслуга — платная, і паведамленне наступнага зместу: "Калі вы застаняцеся на лініі, вы пагаджаецеся на аплату паслугі". Плата за карыстанне паслугай платнай даведачнай службы ўключаецца ў агульны рахунак за паслугі электрасувязі РУП "Белтэлекам", у якім паслугі даведачна-інфармацыйнай службы вылучаюцца асобнай пазіцыяй. У тым выпадку, калі абанент не згодны з выстаўленым рахункам, ён можа аплаціць толькі паслугі "Белтэлекама". Тэлефон у гэтым выпадку не адключаецца. У наступным месяцы, пры аплаце рахунку за паслугі электрасувязі і нязгодзе з выстаўленым рахункам за паслугі платнай даведачна-інфармацыйнай службы, абаненту неабходна папярэдзіць аператара пра аплату толькі паслуг "Белтэлекама". А калі гэта не будзе зроблена, грашовыя сумы пойдуць на пагашэнне запазычанасці за папярэдні месяц, гэта значыць, за аплату паслуг платнай даведачна-інфармацыйнай службы. Надзея НІКАЛАЕВА

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Апошнім часам пачасціліся звароты ў "Белтэлекам" ад спажыўцоў, звязаныя з аказаннем інфармацыйна-даведачных паслуг па тэлефоне. Размова ідзе пра юрыдычныя...
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Общества)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика