Уладальнікі інтэрнэт‑крамаў з 1 па 30 чэрвеня павінны зарэгістравацца ў Гандлёвым рэестры. 21.by

Уладальнікі інтэрнэт‑крамаў з 1 па 30 чэрвеня павінны зарэгістравацца ў Гандлёвым рэестры

01.06.2010 12:19 — Новости Экономики |  
Размер текста:
A
A
A

Источник материала:

Суб’екты гаспадарання, якія займаюцца рознічным гандлем праз Інтэрнэт, павінны з 1 па 30 чэрвенязарэгістраваць інтэрнэт‑магазін у Гандлёвым рэестры Беларусі, паведамілі ў прэс‑цэнтры інспекцыі Міністэрства па падатках і зборах па Мінску.

У інспекцыі нагадалі, што ў сувязі з уступленнем у сілу пастановы Савета Міністраў ад 29 красавіка бягучага года нумар 649 з 1 ліпеня юрыдычныя асобы і індывідуальныя прадпрымальнікі будуць весці рознічны гандаль праз інтэрнэт‑магазіны, зарэгістраваныя ў Гандлёвым рэестры рэспублікі.

Для рэгістрацыі інтэрнэт‑магазінаў юрыдычныя асобы і ІП абавязаны ў перыяд з 1 па 30 чэрвеня звярнуцца ў рэгіструючы орган.

Рашэннем Мінгарсавета дэпутатаў ад 17 сакавіка №286 на тэрыторыі сталіцы ўстаноўлены стаўкі адзінага падатку для індывідуальных прадпрымальнікаў і фізічных асоб. Максімальныя стаўкі падатку, як і папярэднія гады, зацверджаны для ІП, якія займаюцца рознічным гандлем праз інтэрнэт‑магазіны.

Памер плацяжу залежыць ад віду дзейнасці суб’екта гаспадарання. Так, максімальная стаўка адзінага падатку (Br1,23 млн. у месяц) прымяняецца пры рознічным гандлі праз Інтэрнэт аўта‑ і мотатранспартам. На адзенне са скуры яна складае Br920 тыс., мэблю, бытавую тэхніку, камп’ютэры, мабільныя тэлефоны, парфумерна‑касметычныя тавары, будматэрыялы — Br530 тыс., мяса, птушку, каўбасныя вырабы — Br440 тыс., хлеб, хлебабулачныя вырабы, малако і малочную прадукцыю — Br200 тыс.

Ва ўпраўленні кантролю за індывідуальнымі прадпрымальнікамі і фізічнымі асобамі інспекцыі МПЗ па Мінску адзначылі, што ў сталіцы актыўна распаўсюджваецца форма рознічнага гандлю праз інтэрнэт‑магазіны. Яго маштабы не ўступаюць гандлю ў стацыянарных аб’ектах. Так, выручка ІП ад рознічных продажаў праз Інтэрнэт у сярэднім у 1,5‑3 разы перавышае выручку прадпрымальнікаў, якія гандлююць у стацыянарных магазінах. Пры гэтым адзіны падатак выплачваецца па кожнаму гандлёваму аб’екту (гандлёваму месцу на рынку), а пры гандлі праз інтэрнэт‑магазіны выплачваецца адна стаўка адзінага падатку, незалежна ад колькасці інтэрнэт‑магазінаў. Акрамя таго, такі від дзейнасці цяжка кантраляваць. У сувязі з гэтым уладальнікі інтэрнэт‑магазінаў у сталіцы плацяць максімальныя стаўкі адзінага падатку.


БЕЛТА

 
 
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Суб’екты гаспадарання, якія займаюцца рознічным гандлем праз Інтэрнэт, павінны з 1 па 30 чэрвенязарэгістраваць інтэрнэт‑магазін у Гандлёвым рэестры Беларусі,...
 
 
 

РЕКЛАМА

Архив (Новости Экономики)

РЕКЛАМА


Яндекс.Метрика