Рэкламы менш не стане
Вiкторыя ЦЕЛЯШУК
Працягласць рэкламных блокаў на тэлебачаннi прымусова скарачацца не будзе. Аб гэтым паведамiў старшыня Белтэлерадыёкампанii Аляксандр Зiмоўскi, якi адначасова выконвае функцыi сенатара. Паводле яго слоў, пры разглядзе ў парламенце праекта новага Закона «Аб рэкламе» было знойдзена рашэнне, якое задаволiла i дэпутатаў, i тэлевiзiйнiкаў.
Такiм чынам, не была афiцыйна ўсталявана норма «рэкламны блок павiнен займаць не больш за 10 працэнтаў эфiрнага часу». Таксама закон «пашкадуе» вытворцаў пiва, рэкламу якога першапачаткова планавалася адсунуць за мяжу 22 гадзiн.
Чтобы разместить новость на сайте или в блоге скопируйте код:
На вашем ресурсе это будет выглядеть так
Працягласць рэкламных блокаў на тэлебачаннi прымусова скарачацца не будзе
|
|